mandag den 30. december 2013



Hej Allesammen Smiley

Jeg vil gerne skrive om gyserfilmen "The Woman" fra 2011. En helt og aldeles fabelagtig spændende og totalt sindsoprivende film jeg faldt over her, det er en af de værste jeg har set bl.a. p.g.a. den totale mangel på medmenneskelighed.

"DRAMA, COMEDY AND BLOOD UNLIKE ANYTHING YOU´VE EVER SEEN" (film school rejects)

"The Woman" er det sidste overlevende medlem af en vildtlevende klan, der har strejfet omkring på den nordøstlige kyst i årtier. Da den sidste del af hendes familie bliver dræbt i kamp mod politiet, er kvinden alene, hårdt såret... og sårbar. Desværre er hun nu et nemt bytte for den lokale jæger: Den succesfulde advokat og alvorligt sindsforstyrrede familiefar Christopher Cleek. Med sine sindssyge idealer beslutter Cleek sig for at påbegynde et sindsforvirret projekt : at fange kvinden og gøre hende civiliseret. Det er en beslutning, der snart truer Cleek, hans familie og kvindens liv. Cleek er fuldstændig sindssyg og får sin familie med på ideen om at gøre kvinden civiliseret, og hvis de ikke makker ret får de tæsk. Og det der er værre...
Jeg giver filmen 8 stjerner ud af 10..og der skal MEGET til før jeg giver så mange stjerner, men jeg havde det simpelthen dårligt efter filmen, så vanvittig er han (faderen).. I SKAL bare se den Smiley

her er en trailer:



www.youtube.com/watch?v=UsUxrMyWXeI

RIGTIG GOD FORNØJELSE Smiley

KNUZZ SELLA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar